Čínská filosofie se snoubí s dokonalou souhrou motivu a formy. Pohodlně se usaďte a vnímejte intenzitu síly produktu, jež pomocí spolupráce svého majitele dokáže příjemně zapůsobit na tělo i ducha!
Souhra určená pro dva
Bylo by hříchem nevyužít velikost prostorného komfortu. Nábytek k sobě láká spřízněné duše, které čerpají energii ze své přítomnosti a zrcadlí jejich smysly. Sám prostor křesla lze využít dle možné chuti a nápaditosti majitelů. Fantazii se meze nekladou, stejně tak jako množství nabízeného pohodlí!
Synchronizace těla i duše!
Kolem dokola obehnané 4 km přiléhavého tkaného Dedon vlákna, je pastva jak pro tělo, tak pro oko. Vytváření tohoto objektu probíhalo na filipínském ostrově Cebu; projektant a celý vývojový tým úzce spolupracovali na harmonické podobě dvou kontrastních typů. Materiálem se pro ně stala kombinace platiny a bronzu.
Kvalitní práce hodna úspěchu
Pro samotného švýcarského designéra Nicolase Thomkinse se Yin Yang stal druhou úspěšnou kolekcí určeného pro Dedon, jež toto dílo považuje za vrchol své kariéry. S tímto typem autorství dosáhli prý úplně jiných rozměrů. „Pro designéra je to čistá emoce.“
Nicolas Thomkins
Dedon není jediná společnost, pro kterou pracuje; vytváří taktéž širokou škálu výrobků směřující k domácímu i průmyslovému využití. Co se toho domácího týče, v jeho kompetenci je i kuchyňské nádobí, které využívá designér ve svém vlastním domě.
Mezinárodní ocenění je doma!
Je taktéž na místě zmínit alespoň několik důležitých ocenění za design, jež jsou pro svou výjimečnost zařazeny do ocenění mezinárodního charakteru. Mezi ně neodmyslitelně patří Legacy of the Future Award společně s iF design award v Číně.
Zvítězit nad nudou
Jeho motivací jsou lidé a okolí, které na něj působí; nechce vůči němu zůstat na holičkách a to jej nutí k jistému odrazu společnosti pomocí zajímavých kousků. Nechce nudit. Místo práce je jako stvořené pro letadlo; vykonává jí taktéž na pláži, ale co preferuje a kde se mu pracuje nejlépe, je jeho starý dobrý stůl.
Prezentace je nejtěžším oříškem
Součástí vytváření nové kolekce je nepochybně vnímání složitosti kompozice; za nejtěžší bod během procesu se překvapivě považuje finální prezentace. Samotná konstrukce se ve většině případů formuje v mysli designéra, jeho vývoj se odehrává spontánně časem, avšak konečný výsledek neprozrazuje pouze jeho kvality, nýbrž všech, kteří se na jeho vývoji podíleli.